Vandaag de wedstrijd tegen Unitas…dan weet je dat wordt strijd! En dat werd het! De vorige keer was het sterke punt de omschakeling, ook wel counter genoemd. We gingen van de verdediging naar de aanval in 2 ballen en dan scoren, vandaag moesten we het vooral van de effectiviteit hebben. Hoewel we minder kansen kregen benutte we de kansen effectiever. We kwamen net als vorige week goed uit de startblokken voor ze het wisten stond Unitas achter een 2-0 achterstand aan te kijken, we scoorden zelfs nog een keer en toen stond het 3-0! Daarna begon de strijd is echt. Nog voor rust kwam Unitas terug tot 3-2!

Na een goede speech van onze coaches in de rust konden we er weer tegenaan! We moesten verdedigen en verdedigen en verdedigen. Unitas kreeg veel kansen maar benutte deze niet. De spanning steeg want de gelijkmaker hing in de lucht…maar we onderschepten de bal en hoppa Doreen scoorde! 4-2 daarmee leek de weerstand van Unitas gebroken maar ze gaven niet op er volgde een reeks kansen maar gelukkig bleek de effectiviteit van Unitas vandaag niet zo hoog te zijn. Weer een gewonnen wedstrijd! Yeahh. Volgende week de kraker tegen Spirit! Een kans om dichter bij de koppositie te komen, komen jullie ons allemaal aanmoedigen? We spelen om 09;00 in het Trefpunt in Voorthuizen.