Zaterdag 10 juni aanstaande, om 09:00 uur precies, gaat de poort weer open naar de jaarlijkse rommelmarkt van Revival. We zouden het ook een fancy-fair kunnen noemen, of een brocante markt, wellicht een curiosa plein of een bazaar of zelfs een zwarte markt, maar in Terschuur blijven ze lang genoeg gewoon en dat is uiteindelijk vanzelf bijzonder: een rommelmarkt dus!

Al tientallen jaren de gezelligste, leukste, meest verrassende, en met gratis toegang: mega – rommelmarkt van de regio. Waar vind je zoveel spullen en zoveel aardige verkopers, die daar staan als vrijwilliger voor de korfbalclub en dus niet voor eigen winst? Juist in Terschuur aan de Eendrachtstraat.

Meubels (veel), kleding (heel veel), boeken (uitgezocht op genre), elektronica (werkend te zien en te horen), servies (breken is kopen), maar ook spelletjes, knuffels, gereedschap, fietsen, pc-spul, heel veel planten, en ga zo maar door…

Natuurlijk ook overheerlijke koffie en cake, popcorn (toch?), sate en hamburgers, fris en wat er verder nog maar te eten en te drinken valt op het terras. Dus zelfs als je een hekel aan tweedehands hebt, is een bezoek ook leuk. Kom gewoon mensen kijken!

Om twee uur, nadat de dozenactie (wat dat is hoor je vanzelf) is afgelopen, sluit de poort, en als je dan pas komt, ben je te laat, OF… hoor je bij de club en help je opruimen.
Daarna wellicht een bezoek aan het nu al befaamde festival “a campingflight to rommelrock”.