Korfbal vereniging Revival organiseert op vrijdag 29 maart in de eigen kantine, weer haar jaarlijkse bingo avond. In Terschuur aan de Van de Bleekstraat 24 is de zaal open vanaf 19:00 uur alwaar de BINGO spelers worden ontvangen met gratis koffie en cake. De bingo start rond 19:30 en het is de organisatie weer gelukt om via lokale sponsoring hele mooie prijzen te bemachtigen.
Er is aan jong en oud gedacht, maar de hoofdprijs is twee maal een ticket voor een ballonvaart en in de superronde zijn koffers met geldprijzen te winnen. Wat nu als je zomaar 100 of 200 euro wint?
Verder is een minuut gratis winkelen te winnen om te besteden bij de lokale supermarkt COOP. De avond zal naar verwachting duren tot pakweg half tien. De opbrengst is voor de clubkas.
Alle leden en aanhang en kennissen zijn welkom, jong en oud! Dit wordt weer gezellig!
De kans dat je niet(s) wint is eigenlijk verwaarloosbaar klein…