Zaterdag gaat Revival op bezoek bij Rigtersbleek in Enschede. En trainer Schimmel wil die ploeg met veel elan gaan bestrijden. De winst op Roda van afgelopen zaterdag heeft natuurlijk het nodige vertrouwen gegeven en de terschuurse ploeg gaat compleet naar de uitwedstrijd toe. Er kan een stugge en stevige tegenstander worden verwacht, en wellicht een spannende wedstrijd. Ook de ontvangende ploeg boekte zaterdag een lekkere overwinning met liefst 24 doelpunten tegen 16. Aanvang is om 15:30 op het Rigtersbleek complex.

Revival-2 gaat maandagavond op weg naar de derde winst op rij in Harderwijk, waar het Unitas-5 treft. Een grote club met grote ambities. Unitas scoort makkelijk, maar de stugge verdediging van Revival-2 gaat daar wat tegen proberen uit te richten. Dit kan een spannende pot worden in de reserve 3e klasse.