Korfbalvereniging Revival uit Terschuur heeft deze week bekend gemaakt, samen met hoofdtrainer Albert Kuijsten, dat dit zijn laatste seizoen bij Revival zal zijn. Na drie mooie jaren bij Revival, is het tijd geworden voor een frisse blik en gaan trainer en club in goede harmonie uit elkaar in de zomer van 2022 als het veldseizoen eindigt.

De club en trainer hebben het volste vertrouwen dat het seizoen samen goed kan worden afgemaakt, indien de huidige corona maatregelen dat tenminste verder toestaan. Want op dit moment is de competitie in de zaal stilgelegd voor de rest van het kalenderjaar en zal er naar verwachting een nieuwe, kortere versie worden opgestart begin 2022.

Trainer Kuijsten wist zich in zijn eerste jaar keurig te handhaven met de smalle selectie in de zware tweede klasse veld en zaal. Het tweede jaar werd onderbroken vanwege corona, en nu in het derde jaar onder trainer Kuijsten maakt het eerste team op het veld een lastige periode door, waar men een aantal malen dicht bij de overwinning was, maar het steeds net niet lukte om de punten te pakken. Revival vertrouwt erop dat dit de tweede veldhelft toch nog gaat lukken.