Waar een relatief kleine club zo groot in is, naast sportiviteit is gezelligheid even belangrijk. Vrijdagavond was daar weer een mooi voorbeeld van. Met een groep vrijwilligers werd er een gezellige avond georganiseerd. En om de gezelligheid een smaak te geven waren daar heerlijke gerechten, met bijzondere kruiden waar de dag erna misschien wel heel terbroek van kon genieten! Van de koffie achteraf tot het voorgerecht nadien werd alles op smaak gebracht door alle aanwezigen, iedereen heeft zijn steentje bijgedragen om van alle gangen een succes te maken. Na het gezellig in de keuken alle ingrediënten samenvoegen tot een gerecht, gingen we aan tafel. En wat daar gebeurde was subliem te noemen! De smaakpapillen werden zodanig getriggerd dat iedereen net zolang doorging totdat al het eten op was. Een after-dinner dip lag ook hier op de loer. Maar gelukkig konden we na het eten met z’n allen lekker aan het opruimen. En hoe fijn is het dan dat er maar 1 kleine vaatwasser in de kantine is. Heerlijk kneuterig met z’n allen in een volle keuken met de theedoek aan de slag en een afwasborstel. Wat wil een mens nog meer! Nadat alles spik en span is heeft iedereen nog even lekker kunnen nagenieten van de oriëntaalse geur die in de kantine hing (net als heel terbroek op zaterdag). Organisatie bedankt en we zijn benieuwd wat ons wellicht volgend jaar weer te wachten staat!