Bij Coop van Veluw in Zwartebroek worden in de maanden juli en augustus al volop lege statiegeld flessen en kratten gedoneerd aan KV. Revival. De laatste tussenstand is hier al €675,-!!!!! Wat een mega bedrag wat nog eens verdubbeld gaat worden door de Coop!

De gehele maand september werkt de gele knop nog steeds voor onze club, drukken is doneren! 💪🏼 dus voor iedereen, blijf goed drinken en lever de flessen en kratten in. Denk tijdens deze handeling aan Revival en we zijn jullie allemaal enorm dankbaar!

Voor de jeugdleden t/m de B1 is er een inzamelactie opgezet. Verzamel zoveel mogelijk lege flessen en/of kratten, lever deze in bij de Coop en stuur je foto/selfie met het bedrag vanaf het bonnetje als reactie in op dit bericht. Degene met de hoogste donatie prijs wint een enorme zak snoep en een felbegeerde KV. Revival zonnebril!

Iedereen nogmaals bedankt en lever die lege flessen nog deze maand in!