Zaterdagavond 27 maart zullen we met alle Revival leden gaan inzetten op diverse challenges.

Een echt bookmakers kantoor wordt ingericht en iedereen kan inzetten op zijn of haar favorieten! 😏

Dat het een avond vol spanning, fanatisme, gezelligheid met een hapje en een drankje gaat worden is zeker! Welke challenges uitgevoerd gaan worden zal binnenkort bekend gemaakt worden en kunnen jullie vast gaan nadenken over jullie theorieën om de beschikbare punten in te kunnen zetten, 💪🏼 noteer hem vast in je agenda! Het thema als bookmakers club zien we natuurlijk graag terug in jullie kledingstijl op camera🕵🏼‍♂️ de volgende aanwijzing zullen jullie volgens deze zelfde weg voorbij zien komen. Ook is het van belang dat je je straks opgeeft met het aantal deelnemers op je adres, zo kunnen wij zorgen voor een natje en een droogje.

Blijf dit medium op de voet volgen voor een volgende aanwijzing om mee te kunnen doen de 27e! 😏💪🏼