Afgelopen week was de herfstvakantie al zichtbaar op het sportpark, de trainingen van onze jeugd gingen er net iets ontspannender aan toe vergeleken met anders. Dat gebeurde terwijl ons midweek in Harderwijk volop aan het strijden was voor het kampioenschap, dit tegen Unitas in een zinderende wedstrijd! Na uiteindelijk 60 minuten volop gestreden te hebben leverde dit een mooie eindstand op van 9-16 in ons voordeel! En dit betekend feest!! Het midweek is net als de jeugd een week ervoor hartelijk gefeliciteerd en verwend met snoep, medailles, bloemen en een echte oorkonde. Als kinderen zo blij werden ze daarna ontvangen in de kantine door de trainende teams. Het bleef nog lang gezellig op deze mooie doordeweekse avond in de kantine. Midweek nogmaals van harte gefeliciteerd!

Ondertussen is het eerste weekend van de herfstvakantie begonnen en zijn de vakantiegangers onderweg naar een andere omgeving om te genieten van rust, fluitende vogeltjes en even helemaal weg zijn. Maar onze 2 vlaggenschepen niet! Nee, er staan gewoon 2 wedstrijden op het programma waar je gewoon voor thuis zou moeten blijven! Het 2e heeft een relatief korte afstand af te leggen naar IJsselstein, de wedstrijd start enorm positief met het eerste doelpunt in het voordeel van Revival. Je zou zeggen, de toon is gezet. Helaas was dat niet het geval, het team is even met beide voetjes op de grond gezet. Na een reeks van overwinningen weten we ook weer wat het is om te verliezen. Helaas, maar des te meer motivatie en inspiratie om zich op te maken voor de laatste wedstrijd voor de zaal. Zou een herfst kampioenschap erin zitten??? Zaterdag 27-10-2018 om 12.15 uur kunnen jullie dit allemaal komen aanschouwen in Driebergen. Daar wordt gespeeld tegen Dalto.

Het eerste heeft in dit weekend van de herfstvakantie er een echt vakantie tripje van gemaakt, de reis ging naar Delden. Voor ons toch een klein beetje buitenland. Maar geen tijd voor ontspanning en even helemaal niets, nee dit is de dag dat de lijn van de vorige wedstrijden doorgezet moeten worden. Na winst en een gelijkspel weten we waar onze krachten liggen en die moeten naar voren komen deze wedstrijd. En wat werd er een wedstrijd neergezet, tactische wissels gerelateerd aan het specifieke spel wat de tegenstanders neerzette met daarbij een enorme motivatie om te winnen zette uiteindelijk een mooie 22-22 op het scorebord. Veel doelpunten in het ‘buitenland’ onder de zon. Dit is puur korfbal zoals iedereen het graag ziet en beleefd! De jeugdteams kunnen zich gaan opladen voor het zaalseizoen en de senioren teams maken zich nog 1 keer klaar voor een kunstje op het veld. Ook het 1e wordt graag aangemoedigd en geholpen die laatste wedstrijd alle punten mee naar terschuur te nemen. Dit aanstaande zaterdag in Den haag om 15.30 uur tegen Alo.