Revival-1 ontvangt zaterdag thuis koploper Woudenberg op sportpark Overbeek. Een oude bekende, maar de laatste onderlinge wedstrijd was alweer negen jaar geleden. Woudenberg heeft zich afgelopen seizoen in de zaal en op het veld weten te handhaven in de tweede klasse, maar veel meer zat er niet in. Dit jaar startte men met 3 maal winst, waarbij moet worden aangetekend dat dit wel tegen de inmiddels drie laagst geklasseerde clubs plaatsvond. Een lastige tegenstander voor het team van Albert Kuijsten dus, dat zelf nog niet altijd overtuigde, maar ook nog niet tegen een verliesbeurt is aangelopen. Aanvang is om half vier. Komt dat zien… zaterdag gaf niemand nog een cent voor ons eerste tegen het einde van de wedstrijd, omdat “we” een handvol minuten voor tijd nog 4 punten moesten goedmaken op DWS, en dat tot tweemaal toe toch lukte! Revival-1 lijkt te groeien in haar spel? Spektakel dus.

Revival-2 deed ook hele goede zaken tegen DWS-2, al was het niet altijd zo vriendelijk zoals buiten het veld.Voorlopig wel een mooie tweede plek, een puntje boven Woudenberg… Vol voor de winst dan maar weer met deze mix van jong en wat minder jong. Aanvang 14.00 uur.