Gisteren waren de laatste wedstrijden van het zaalseizoen, speciaal voor deze dag werden onze mini’s gevraagd om te helpen ons vlaggenschip naar een mooie wedstrijd te schreeuwen! En wat deden ze het goed, het was belangrijk dat de mini’s het hele traject van zo’n spannende wedstrijd mee kregen. Daarom mochten de mini’s mee met het inschieten, de voorbespreking in de kleedkamer en natuurlijk mee oplopen voor de wedstrijd in de voorstelronde. Dit verliep allemaal zo vlekkeloos dat dit wel tot een mooie wedstrijd moest gaan leiden. En dat werd het ook, wat een spannende wedstrijd!! Waarschijnlijk hebben vandaag onze mini’s keelsnoepjes nodig, want ze waren de hele wedstrijd te horen in de veluwehal. Supergoed gedaan, en hopelijk zien we jullie allemaal snel weer langs de lijn op ons eigen sportpark overbeek. Want vanaf april gaan we weer met z’n allen naar buiten!