Vanaf vandaag (1 juli) is de statiegeldflessen actie bij de Coop gestart voor KV. Revival, deze actie loop de gehele maanden juli, augustus en september! Iedereen die zijn statiegeld flessen inlevert kan doormiddel van de blauwe knop ervoor kiezen dit aan de club te schenken, druk hiervoor dus wel op de juiste knop. 😉 Het mooiste gebaar is nog wel dat de Coop het bedrag verdubbeld na de actie van komende 3 maanden. Vooral in deze tijden van de Corona crisis is dit een hele mooie actie om met ons te willen delen. Gezien het aantal nieuwe jeugdleden willen we dit geld wat we met deze actie ophalen gebruiken voor de aanschaf van benodigd trainingsmateriaal.

Coop van Veluw hartelijk dank en iedereen met de komende zomer voor de deur vooral heel veel blijven drinken! alvast bedankt voor het inleveren van al jullie flessen.