Zaterdag speelt Revival een derby tegen Sparta in Nijkerk. Deze tegenstander is de ploeg uit Terschuur al vaak tegen gekomen de afgelopen jaren. Ook tijdens de lopende veldcompetitie was er een wedstrijd die eindigde in een duidelijke 21-15 overwinning voor Sparta. In de zaal had Revival een wat valse start tegen een uitstekend Dindoa en herstelde het team zich vorige week tegen ASVD waar het lang kon bijblijven. De tegenstander van zaterdag won bij ASVD en verloor nipt van hetzelfde Dindoa, dus de verwachting is dat Sparta duidelijk de favoriet is. De ploeg van Bert van Drongelen zal alles moeten geven en een beetje geluk moeten hebben, wil het kans maken op een punt of meer. De wedstrijd, een echt streekduel en eigenlijk een thuiswedstrijd voor Rozemarijn en Janno Kamphorst (wonend in Nijkerk) die bij Revival in de basis staan, wordt om 20:00 begonnen in sporthal “Watergoor”.