Het is 21 december 2019. Net vakantie en dan meteen vroeg je bed uit om een wedstrijd te korfballen! Om 08.15 uur vertrekken we al naar Nijkerk voor de wedstrijd tegen Sparta. Coach Bert is ook allang zijn bed uit, maar hij is er vandaag niet bij. Hij staat in zijn nieuwe veranda te klussen. Marrianne coacht ons deze wedstrijd. En wat valt op?
We hebben de afgelopen weken ontzettend veel geleerd! Als we de bal onderscheppen, dan sprinten er 2 Revivaldames naar de korf en wordt er een lange bal gegooid. We komen zo heel dicht bij onze eigen korf en we hebben heel veel kansen om te scoren. Dat lukt bijna! De wedstrijd is leuk en spannend voor onze supporters. Ze zitten met spanning te wachten op een doelpunt. Zeker met onze superspelers zal dit niet lang meer duren. Wij bewaren onze doelpunten alleen nog even voor de ‘Strafworpcompetitie’, want daar zijn we namelijk erg goed in. We winnen iedere week met dit onderdeel! Nu lekker vakantie vieren en oliebollen eten….

Een heel gelukkig en gezond 2020 gewenst namens de F1!