Voor Revival-1 begint het seizoen met een thuiswedstrijd tegen het relatief onbekende Skunk. Deze studenten korfbal vereniging is jong en werd in 1991 opgericht, destijds als sub vereniging van het grote Noviomagum in Nijmegen. Inmiddels is de club bekend, en niet alleen vanwege het opvallende roze en zwart als outfit.

Revival degradeerde afgelopen jaar puntloos uit de tweede klasse en is bezig met de nodige verjonging in het team, gesteund door een aantal ervaren spelers. Trainer Henk Schimmel uit Warnsveld had mede door het 50 jarig jubileum dat Revival onlangs vierde (…), een wat korte voorbereiding met zijn selectie. De hoop is om op het veld ervaring op te doen met de nieuwe samenstelling, in de zaal speelt men namelijk nog wel in de tweede klasse.

Elk punt is welkom. Jouw aanmoedigingen ook! Aanvang is om 15.30 uur in Terschuur.

Revival-2 ziet er dit jaar ook wat anders uit, nu Fred en Matthijs daar terugkeren. Ook hier was verleden jaar er eentje om snel te vergeten wat betreft de stand op de ranglijst, want nul punten uit 13 wedstrijden is natuurlijk niet waar we allemaal op hadden gehoopt. En dat met een doelsaldo van 92 voor en 258 tegen, dan zegt dat genoeg, te vaak, te dik verloren. De sfeer bleef ondanks dat best goed en de inzet ook. Als dat zo blijft, kan het dit jaar alleen maar beter gaan.

Een klasse lager nu, met wat meer ervaring in het team, we hopen op het beste! Aanvang 14.00