SINTERKLAAS EN ZIJN PIETEN | Zoals jullie weten komt normaal gesproken Sinterklaas zijn verjaardag groots vieren in de kantine. Via een brief aan de trainers liet Sinterklaas dit jaar weten dat dat dit jaar helaas niet ging lukken vanwege corona. Toch beloofde hij in de brief dat zijn verjaardag zeker niet onopgemerkt zou blijven bij onze verenigingen en hij pieten langs zou sturen om samen met de kinderen hun pieten diploma te halen. Afgelopen week was het dan zo ver en werden de jongste leden van Terschuurse Boys en Revival verrast door het pietenbezoek en alle kinderen hebben hun diploma gehaald. Sinterklaas is onwijs blij dat dit gelukt is zodat hij altijd hulp in kan schakelen, bijvoorbeeld op zo’n drukke dag als vandaag 💪🏼💪🏼. Namens de verenigingen Terschuurse Boys en Revival wensen wij jullie vandaag een prachtig sinterklaas feest toe!