Zaterdag start ook voor het vlaggenschip van Revival de zaalkorfbal competitie. In de Veluwehal komt dan Regio ’72 uit Vaassen op bezoek. Na de nipte handhaving verleden jaar in de zaal, is het nu zaak voor het Terschuurse team om zich opnieuw te handhaven. Met een derde plek op de rangschikking in de veldcompetitie tussenstand, heeft men wat zelfvertrouwen kunnen opdoen, maar in de zaal acteert het team een klasse hoger, en verwacht mag worden dat Revival een aardige uitdaging tegemoet kan zien. Ook Regio speelt op het veld derde klasse net als het team van Henk Schimmel, en dus lijkt dit al direct een tegenstander waar de punten moeten worden gepakt. In veel dingen lijken de clubs op elkaar, de vraag is wie morgen het meeste scoort voor de overwinning. Aanvang is al om kwart over twee in Barneveld.

Daarvoor -om 13:00- uur start ons tweede, dat het onverwacht goed doet op het veld. Komt dat zien, en blijf daarna even zitten voor het eerste. Het tweede speelt overigens tegen Arena 2, dat op het veld onderop staat met 0 punten in de vierde klasse. Wellicht dus niet het sterkste team in de poule. Maar laten we niet te vroeg juichen, er zal vast wel hard gestreden moeten worden voor de punten, en hoe dan ook moet de bal door die mand worden geschoten.