Zaterdag speelt Revival-1 een uitwedstrijd tegen Atlantis in Mijdrecht. Een volledig onbekende tegenstander voor de club uit Terschuur, want nog nooit eerder speelden de twee clubs tegen elkaar. Het is alweer de laatste wedstrijd dit kalenderjaar, want na een relatief lange stop komt Revival pas 11 januari weer in actie. Zaterdag start naar verwachting Fred Lozeman weer eens in de basis, ten koste van een andere invaller; Matthijs de Wit, trainer Kuijsten wil graag eens wat anders proberen. Aanjager Eric van de Glind is nog altijd met een voetblessure uitgeschakeld, en moet vanaf de tribune toekijken. Atlantis heeft ook veel blessures gekend, maar lijkt op de weg terug en trainer Kuijsten verwacht een goede ploeg te treffen. Aanvang is om half vijf in sporthal De Phoenix.
De vraag is dus of Revival ten onder gaat bij Atlantis of dat met de juiste inzet en scorend vermogen toch boven komt drijven, en de volle buit pakt.

Revival-2 zal dan zonder Fred maar met Matthijs aantreden tegen Atlantis-2 om kwart over drie. Na drie speelronden staan er vijf ploegen naast elkaar met vier punten, ons tweede en de tegenstander van morgen horen daar bij. Of het weer zo spannend wordt als afgelopen zaterdag met de winnende Revival treffer in de slotminuten!?