Revival-1 neemt het zaterdag in de Veluwehal in Barneveld op tegen Rood-Wit.

Dat team is de ongeslagen koploper met zes punten uit drie wedstrijden en was de laatste tegenstander geweest van Revival op 19 februari, voor de vakantie. Die wedstrijd ging het team spelend in bordeaux rood en wit duidelijk ten onder met een dik 22-13 verlies aan de bordeaux rode broek of rok. Met een gemiddelde van 25 doelpunten per wedstrijd zal het heel lastig worden om dit team van Rood-Wit van een nieuwe winst af te houden. Verdedigen, ballijnen afschermen en ballen onderscheppen zal dus ook heel belangrijk worden voor het team van Albert Kuijsten, dat ook in de afvang nog meer zal moeten gaan pakken. En dan zelf nog de kansen zal moeten afronden. Een heel zware opgave mag worden verwacht. Wellicht helpt zaterdag het thuisvoordeel en met een heuse “half-time show” weet men hopelijk wat extra publiek te trekken. Aanvang is om 15:20.

Revival-2 speelt om 14:10, dus direct voor het eerste ook haar wedstrijd tegen Rood-Wit. We hopen op een stunt. En voor wie een dagje uit wil, de A1 staat geprogrammeerd om 13:00 tegen Synergo…

Prijzen van de Grote Clubactie zullen worden uitgereikt tijdens de rust van 1.

En the Masked Singer is paraat!