De F1 moest vandaag aantreden tegen DWS wederom een streekderby dus. Elke week een streekderby vergt veel maar onze F1 weet zich telkens weer op te laden. Deze keer weer in alle vroegte zonder de nog steeds geblesseerde Mieke en de zieke Bente. In tegenstelling tot de laatste keer met een vroege wedstrijd begonnen we direct scherp! Lieke was helemaal scherp en scoorde maar liefst 4x! 4-0 een lekker begin maar toen werd DWS ook wakker en die scoorde maar liefst 4x. 4-4! Gelukkig kwamen wij ook weer bij zinnen. Manouk scoorde haar eerste velddoelpunt met een mooi Afstandsschot. 5-4. Het antwoord van DWS liet niet lang op zich wachten 5-5. Het publiek werd verwend deze ochtend Lieken scoorde en daarna 2x Doreen 8-7…Toen zette DWS de eindsprint in en liep uit naar 8-11! Revival zette ook nog een keer aan Roel onderschepte, zoals zo vaak, gooide de bal naar Maud en Maud scoorde de aansluitingstreffer… 9-11. Helaas werd onze eindsprint te laat ingezet het werd nog wel 10-11… maar dat was ook de eindstand.

Wat een wedstrijd wat een inzet het publiek was de grote winnaar in deze wedstrijd. Goed gestreden allemaal!