Zaterdag speelt Revival-1 een uitwedstrijd tegen Swift in Amsterdam. Deze oude dame bestaat al 100 jaar en is toch nog de snelst groeiende korfbal vereniging van de hoofdstad. Beide ploegen speelden eerder tegen elkaar op het veld in Terschuur in september 2018 en toen wonnen de Amsterdammers met 16-23. Swift is inmiddels de trotse en ongeslagen koploper en heeft op het eigen veld vlakbij Artis alle tegenstanders dik verslagen. Het belooft dus een heel moeilijke wedstrijd te worden voor de ploeg van trainer van Drongelen, maar een stunt kan natuurlijk altijd. De korfballers in zijn team weten dat de punten in principe gepakt moeten gaan worden tegen andere tegenstanders, zaterdag kan er dus vrijuit worden gekorfbald. Aanvang is om half vier op het Wertheimpark complex.
Supporters: het adres is Plantage Parklaan 111…

Revival-2 speelt ook tegen de koploper, en dat is MIA in Amersfoort een bekende tegenstander. In de poule van 2 staan de bovenste 5 ploegen slechts 2 punten uit elkaar, dus na zaterdag kan ons tweede zomaar eerste of derde of vijfde staan… Wie weet, maar thuis werd 13-16 verloren en vanwege de 5 om 5 bij 1 wordt het nu nog iets lastiger?
Supporters: dit is een stukje dichterbij natuurlijk maar de keuze is aan u, 1 of 2? Er spelen geen jeugd teams thuis zaterdag.