Een nieuwe zaterdag een nieuwe tegenstander. Vandaag de uit wedstrijd tegen Mia uit Amersfoort. We kennen ze en dus waren we voorbereid op een spannende strijd, en dat werd het…

We begonnen direct scherp 0-1 door Lieke! Mia antwoordde direct 1-1 Via Bente werd het 1-2 en weer reageerde Mia 2-2 toen Doreen 2-3 en weer 3-3 het tempo zat er lekker in. Mia scoorde daarop de 4-3! We moesten scherp blijven gelukkig onderschepte Roel de bal goed en konden we scoren 4-4 door Bente en zelfs 5-4 door Manouk. We stonden weer voor! Wat volgde was een spannende strijd 5-5 , 6-5….en toen wilden we de wedstrijd definitief op slot gooien. Maud onderschepte een paar keer goed de bal en we scoorden 3x! 6-8.

Maar Mia gaf nog haar laatste energie het werd 7-8… en zo ging heg een tijd je heen en weer en toen zette Revival de eindsprint in in de laatste 2 minuten scoorden we 3x daarmee was de weerstand van Mia definitief gebroken.

Einduitslag 8-12! Yes!