Het begon vanmorgen vroeg al! Over de groepsapp werd tijdens zonsopgang het eerste concept voor een teamlied bedacht!

Het klinkt ongeveer zo:

🍌 🍌 🍌 Odik gaat eraan 🎡🎢

🍐 🍐 🍐 Revival gaat als een speer 🎡 🎢

πŸ‹ πŸ‹ πŸ‹ we geven Matthijs een zoen 🎡🎢

🧦🧦🧦 Revival gaat alles BLOKKEN 🎡 🎢

πŸ₯­πŸ₯­πŸ₯­ we dansen straks de tango 🎡🎢

⏰⏰⏰ het wordt steeds gekker 🎡🎢

Verslag van de wedstrijd:

Leuke pot! De eerste 10 minuten liepen we nog een beetje te slapen, maar hadden we al wel een doelpunt van Saige er in liggen (1–3). Ook de tweede 10 minuten hebben we gescoord (volgens mij Jara). Maar bij Odik zitten goede spelers, dus zij scoorden er 5 bij. Rust 2-8.

Al twee doelpunten in één helft! Dat was best wel een leuke rust. Na een paar slokken limonade mochten we weer het veld in.

In de derde tien minuten scoorde Maud een mooi afstandschot, doordat we, als we de bal onderscheppen, lekker snel bij andere korf staan. Odik wist er nog 5 bij te prikken; 3–13.

En jullie raden het al. Na een mooi doelpunt van Odik stonden zij een beetje te slapen. Evi nam de bal uit, gooide op Maud en die weer op Maya en hoppa; weer een doelpunt er bij!! Eindstand 4-15.

Vier doelpunten gescoord!! Super goed gedaan dames! We zijn trots op jullie. Nog één moeilijke wedstrijd tegen Woudenberg en dan gaan we de zaal in.