Een mooie zonnige dag in Terschuur. De E1 moet vandaag 2 punten pakken om kampioen te worden. We zien de spelers van Revival E1 het veld opkomen. De ene speler bijt op zijn lip, de andere zet de bril op sportstand of checkt of het haar nog wel goed zit. Een goede voorbereiding is het halve werk! Wij lopen al een tijdje warm als Soesterkwartier het veld opkomt. We geven de scheidsrechter een hand en het fluitje gaat…. Wordt het een spannende wedstrijd? Binnen 4 minuten zien we Selena (de coach) al relaxt worden.  In de eerste minuut maakt Danica namelijk 1-0 en binnen 4 minuten staan we al 3-0 voor. Dat is een lekker begin! Het is een leuke wedstrijd met veel kansen voor alle spelers van Revival E1. Met een lekker zonnetje erbij en 7-2 als eindstand kan het feest beginnen!