Morgen speelt Revival-1 na een bewogen rustperiode tussen veld en zaal haar eerste wedstrijd in de Veluwehal. De trainers verlieten de club onlangs voor een andere uitdaging en dus moest het bestuur op zoek naar een geschikte vervanger. Die werd gelukkig snel gevonden in de persoon van Bert van Drongelen. Verder blesseerde Simone ter Rahe zich afgelopen week (buitenste enkelbanden gescheurd) zodat de trainer direct moet improviseren. De 15 jarige Ilse van ’t Bosch zal invallen en de ploeg heeft vertrouwen in haar korfbal talent. Verder wordt zuivere speeltijd geintroduceerd en de reeds in de overgangsklasse bekende schotklok. Veel vernieuwing dus voor de club uit Terschuur, die deze jaargang nog niet wist te winnen, maar op het veld de opgaande lijn ingezet heeft. Aanvang is om 14.35 uur in Barneveld.