Al na 5 van de zes wedstrijden was het afgelopen zaterdag zover: Revival-A1 was na hun overwinning al niet meer in te halen en daarmee dus kampioen!!

Met de volle 10 punten uit 5 wedstrijden met een doelsaldo van +34 (56 voor en 22 tegen) was de wedstrijd van zaterdag 9-10-2021 al voldoende om gelijk te spelen, maar een mooie 15-3 winst werd behaald. Het mooie was dat 8 van 9 spelers (inclusief invalster / reserve) gelijkmatig wisten te scoren.
Onder aanmoediging van het vele publiek, en met prachtige weersomstandigheden, mocht het team de bloemen en medailles in ontvangst nemen. Het eten op het terras smaakte uiteraard ook prima. Alle invallers uit de B1 worden uiteraard ook bedankt, evenals iedereen die e.e.a. mogelijk heeft gemaakt.