Revival-1 ontvangt morgen Exakwa uit Leystad in de barneveldse Veluwehal. Dat is een oude bekende van de club uit Terschuur, al menig duel werd in de afgelopen decennia uitgevochten met de polder bewoners. Revival is goed gestart met twee overwinningen tegen op papier iets minder sterke tegenstanders, maar Exakwa belooft een heel lastige opgave te worden, want zij wonnen hun eerste twee wedstrijden zeer overtuigend en lijken terug te willen naar de eerste klasse. Beide clubs staan op het veld ook een beetje in het midden van de ranglijst, dus als de statistieken niet liegen kan het wel eens een spannend duel worden. De aanvang is al om kwart voor drie.

Revival-2 speelt om half twee en als iedereen dan al wakker is, belooft ook dat een leuk duel te worden dus komt dat zien. Het tweede oefende afgelopen woensdag tegen het eigen Midweek-1 team en wist uiteindelijk zonder al te grote inspanningen te winnen, al was het met 5-5 en 11-10 tot na de rust qua score nog spannend, de sparring partner verweerde zich aardig. Uiteindelijk kwam er een 18-11 score tot stand en als met tegen Exakwa ook 18 maal weet te scoren…