Zaterdag speelt Revival-1 alweer haar laatste thuiswedstrijd op het veld, en wel tegen Rheko uit Rheden. Beide ploegen staan in het midden van de ranglijst met respectievelijk zes en vijf punten. Het achttal uit Terschuur mist zaterdag liefst drie basisspelers om uiteenlopende redenen, en zo mogen naar verwachting Matthijs de Wit, Rozemarijn Kamphorst en Wilko Jansen opnieuw de selectie van trainer Kuijsten komen versterken. Speelster Laura Ringeling heeft vertrouwen in de goede afloop: “we gaan gewoon winnen!”, aldus de Terschuurse. Gemakkelijk zal dat wellicht niet worden, maar na zaterdag volgen nog twee uitwedstrijden, tegen de nummer twee en de nummer acht (en dus laatste) van de huidige tussenstand, voordat de zaalcompetitie de veldcompetitie onderbreekt. Nog voldoende kansen voor het team om wat punten te sprokkelen voor de winter dus. Aanvang om half vier op sportpark Overbeek.

Hiervoor speelt Revival-2, en door afwezigheid van Eric, Martin en Ilse en het doorschuiven van drie spelers, zal hier een fantasie opstelling uit de bus rollen. De verwachtingen voor de goede afloop mogen dus niet al te hoog worden ingeschat, maar als iedereen hard werkt en het wil een beetje lukken….wie weet?! Rheko is hier wel koploper, dus een punt lijkt al een hele prestatie vooraf. Om 14:00 de aanvang. Komt dat zien, de laatste kans voorlopig in Terschuur.