Voor Revival-1 breken spannende tijden aan nu het samen met drie andere clubs op 6 punten staat en dit viertal moet gaan uitmaken wie er naar de derde klasse degradeert. Op plek drie en vier staan Haarlem en Spirit voor wie degradatie en promotie al uitgesloten is, Tegenstander van morgen is Haarlem en het terschuurse team mag gaan proberen een of twee punten te halen. Punten die hard nodig zijn omdat na dit uitduel er nog maar twee speelronden te gaan zijn. Revival wist thuis verleden jaar van Haarlem te winnen dus dat geeft wat hoop. Aanvang is pas om 17:45 op sportpark ’t Hoenstraat in Haarlem.

Revival-2 spelt pas om half vier in Tiel en zal wellicht wat spelers moeten afstaan aan 1 waardoor het tweede er wat anders uit zal zien. Gewoon vol voor de winst gaan en maar zien waar het schip strandt.