Zaterdag speelt Revival-1 haar eerste uitwedstrijd tegen DUKO op sportpark De Nieuweling in Duiven. Beide clubs wonnen hun eerste wedstrijd en verder valt er moeilijk een voorspelling van de uitslag te doen. De club uit Terschuur probeert te spelen zoals de nieuwe trainer Kuijsten het graag ziet en dat zal wellicht nog even met ups en downs gaan. Aanvoerder Eltjo Lozeman verwacht “een lastige pot”, maar zegt wel met vertrouwen af te reizen met zijn team naar Duiven. Afgelopen zaterdag vielen de doelpunten niet heel gemakkelijk bij Revival, maar zat de verdediging wel goed dicht tegen het achteraf iets tegenvallende Kesteren. Aanvang is om half vier.

Het team van Revival-2 gaat nogmaals een wedstrijd spelen, maar dan nu echt hopen ze. Afgelopen zaterdag had Kesteren afgezegd. Nu staat Spirit-3 op het programma in Voorthuizen pas om kwart over vijf, dus hopelijk wordt het niet al te vroeg donker. We hopen hier op een mooie overwinning door het team van Alex Bokschoten.