Een streekduel in de gemeente Barneveld tussen Revival-1 (en Revival-2) en DWS staat zaterdag op het programma. De korfbalclubs uit Terschuur en Kootwijkerbroek nemen het dan tegen elkaar op in de tweede klasse, in ronde drie in Terschuur. DWS kende een valse start; de eerste wedstrijd werd op verzoek van de tegenstander uitgesteld en de tweede ging ruim verloren. Revival begon beter met winst thuis en een gelijkspel in de daaropvolgende uitwedstrijd. Ook een oefenduel wist Revival tegen DWS in winst om te zetten. De thuisploeg is vernieuwing van het eerste al enkele jaren geleden begonnen en de bezoekers moesten ook dit jaar door het stoppen van een aantal vaste waarden en blessures, improviseren en vernieuwen. Revival lijkt dan ook licht favoriet, maar in een echte derby kan ineens alles weer anders zijn. De clubs lijken qua mentaliteit wel wat op elkaar en in oktober zal het derde huwelijk gaan plaatsvinden tussen twee leden van beide clubs, dus naast inzet en strijd, zal er in deze speciale derby ook respect en vriendschap worden getoond. Aanvang is om half vier op sportpark Overbeek.
Het voorgerecht wordt om 14:00 uur opgediend en hier is het qua stand ook Revival-2 dat 2 uit 1 heeft en DWS-2 0 uit 1, dus komt dat zien.