Revival-2 speelt zaterdag tegen Dindoa en in Ermelo werd men weggevaagd met 23-4. Hopelijk komt het morgen niet zo ver, want het tweede zit in een positieve “flow” de laatste weken. Moeilijk wordt het natuurlijk wel, maar onmogelijk? Komt dat zien!

Revival-1 speelt zaterdag thuis tegen Roda in de Veluwehal. Met nog drie ronden te gaan lijkt de zevende plaats het hoogst haalbare voor de club in Terschuur. Dat geeft dan recht op een beslissingswedstrijd tegen een andere nummer zeven uit een andere poule, om handhaving te bewerkstelligen. Roda is wel veilig op een vijfde plaats en moet morgen verslagen worden, wil Revival het heft nog een beetje in eigen hand houden. Aanvang is om 18.30 uur in Barneveld. Veel publiek kan misschien net het duwtje geven?