Zaterdag speelt Revival-1 een uitwedstrijd tegen Rheko in Rhenen. Met nog drie wedstrijden te gaan is ons eerste team zo goed als gedegradeerd en kan men de resterende wedstrijden rustig uitspelen en wellicht wat nieuwe dingen proberen. Rheko is bijna zeker van lijfsbehoud en zal nog wel graag 2 punten aan het totaal willen toevoegen. Thuis werd nipt verloren, misschien is Revival nu in staat tot een stunt, nu de druk van het moeten, er wel een beetje af is. De tegenstander van morgen wist verleden week wel de koploper Oranje Zwart tot een puntendeling te dwingen, dus het lijkt wederom een moeilijke opgave te worden met een tegenstander in vorm. Aanvang is om half vier op het sportcomplex IJsselsingel.

Revival-2 gaat eveneens op bezoek bij Rheko, hier bezet Rheko 2 de zesde plaats. Rheko 2 komt de laatste weken net als ons tweede ook niet heel makkelijk aan scoren toe, maar wist nummer 7, het team van Zwart Wit een tijdje terug wel dik te verslaan. Ook hier niet al teveel druk voor Revival, gewoon vol gas alles geven en dan maar kijken wat het wordt met z’n allen.

Aanvang is om 14:00 uur