Na het nipte verlies van afgelopen zaterdag tegen koploper Viking, mag Revival-1 het morgen proberen tegen Kesteren dat tot nu toe maar een puntje vergaarde. De terschuurse club heeft redelijk wat afstand tot de degradatieplaatsen en kan zodoende zonder al te veel druk spelen. Het zou natuurlijk wel lekker zijn om te winnen in Kesteren zaterdag, want dan wordt het gat vergroot van vijf naar zeven punten en dan kan het haast niet anders dat die club in ieder geval definitief onder het team van aanvoerder Eltjo Lozeman blijft, die vertrouwen heeft in de goede afloop. De tegenstander zal het zijn team echter niet cadeau geven, dus het vizier moet op scherp staan zaterdag bij Revival. Aanvang is om half vier op sportpark De Leede.

Revival-2 gaat ook naar Kesteren. Het tweede is gedeelde koploper met Woudenberg en ook hier staat Kesteren pas op de 7e plek met 5 punten. De 18-18 uitslag tegen Antilopen van afgelopen zaterdag doet vermoeden dat Kesteren-2 zich ook niet zomaar gewonnen zal geven zaterdag. En hun winst op Viking liegt er ook niet om… kortom, de ploegen ontlopen elkaar niet veel in deze poule, dus elke week weer strijd leveren voor de punten, succes! Anvang 14:00 uur