Zwart-Wit is morgen tegenstander van Revival-1 dat in Delden een uitwedstrijd speelt. Zwart-Wit heeft na vijf speelronden slechts een punt, maar de club uit Terschuur nog geen enkel punt. Belangrijk dus voor de ploeg van trainer Albert Kuijsten dat er niet verloren wordt, want dan is het gat met de bovenliggende ploegen 3 of meer punten. En dan wordt het al wel een beetje vechten om van de onderste plaats weg te komen, in de twee volgende wedstrijden, voordat de zaal de veldcompetitie onderbreekt. Maar de trainer heeft er vertrouwen in dat zaterdag de eerste punten worden gepakt omdat de laatste stappen richting dat doel nu wel zijn gezet met de wedstrijden van afgelopen weken in het achterhoofd. Aanvang is pas om vijf uur op sportpark De Mors. Wilco Jansen is helaas nog geblesseerd.

Ook Revival-2 speelt tegen Zwart-Wit, en hier zijn de verwachtingen uiteraard niet hooggespannen. Door diverse omstandigheden missen er diverse basisspelers in 2 en moeten er meerdere mensen uit onder andere de A1 mee spelen. We mogen dus hopen op een goede (oefen)wedstrijd waarin moet worden gestreden voor elk doelpunt. Aangenomen wordt dat een gelijkspel al een heel unieke prestatie zou zijn hier voor het puntloze Revival 2. Hopelijk zijn alle teamspelers er volgende week weer bij!?
Ook hier is Zwart-Wit de ploeg op positie 7, dus eigenlijk zou het morgen moeten gebeuren. Want bij verlies is de achterstand op alles en iedereen al 5 punten, en dan blijft het een moeilijk verhaal om te handhaven. We zijn benieuwd wat 2 uit de hoge hoed tovert? Aanvang hier ook laat, pas om 15:30.