Na een frisse start werd uiteindelijk onder fantastische weersomstandigheden het k.v. Revival schoolkorfbal toernooi afgewerkt vanmorgen.

De teams kwamen rond kwart over negen het veld oplopen en na een welkomstwoord van Janno Kamphorst en een warming-up door Rozemarijn Kamphorst, konden de wedstrijden beginnen. Het werd natuurlijk weer een ware strijd tussen de teams van De Zaaier tegen Het Anker en onderling natuurlijk. Ook werden er estafettes gehouden en was er voor de bovenbouw zelfs een touwtrek competitie. Meer dus dan alleen korfballen vandaag! Van Revival kreeg iedereen wat te drinken en een banaan en van V&W auto’s na afloop wat te drinken. De Rabobank sponsort een bidon die later op school zal worden uitgedeeld.
De kinderen van de groepen 1 en 2 deden (korfbal)spelletjes op het mooie hoofdveld van Revival.

Winnaars

groep 7-8 bovenbouw: De Zaaier
groep 5-6 middenbouw: Het Anker
groep 3-4 onderbouw: De Zaaier

Het Anker bleek het beste in de touwtrek wedstrijd. De wisselbeker voor de school met de meeste overwinningen ging naar De Zaaier.

De talenten scouts kozen Jurre Smith uit Zwartebroek uit als toernooi korfbal talent.