Vanavond was de uitreiking van het Rabo clubsupport fonds. Vol spanning komen alle vrijwilligers van alle verenigingen en stichtingen samen in het Schaffelaar theater om deze in ontvangst te nemen. Vanuit Terbroek zien wij gelukkig heel veel bekende gezichten langskomen, en we gaan als een soort eenheid de zaal binnen om een inspirerende lezing te volgen van niemand minder dan internationaal scheidsrechter Björn Kuipers. Wat een mooie aansluiting met alles wat er in de verenigingen speelt op het gebied van snel schakelen, beslissingen moeten nemen en vooral heel veel samenwerken als een team!

Hierna werden alle cheques onthult en werden we enorm blij verrast met een MEGA bedrag van € 1751,49 met dit bedrag kunnen we de speeltuinen in Terbroek heel mooi opvrolijken met 1 van de mooiste sport attributen die iedereen maar kan bedenken. Inderdaad, een korf zal er geplaatst worden!!

Iedereen hartelijk dank voor jullie waardevolle stem, ga vooral allemaal genieten van de mooie speeltuinen in Terbroek en geniet daar van onze mooie sport korfbal. Mocht je na het spelen in de speeltuinen graag meer willen ontdekken op het gebied van korfbal? Laat dit dan weten!