OVER ONS

Korfbalvereniging Revival is op 8 juni 1972 opgericht en bestaat sindsdien als de korfbalvereniging van Terschuur. Terschuur ligt ten noord-westen van Barneveld. De thuishaven is Sportpark Overbeek, waar ook de voetbalvereniging van Terschuur gevestigd is: Terschuurse Boys. In de kantine is het dan ook altijd erg gezellig, vooral op zaterdag.
De tenue van Revival bestaat uit een wit t-shirt en een bordeaux-rood rokje of broekje met witte sokken. Het logo, dat bovenaan de pagina staat, is ook in die kleuren uitgevoerd. Revival heeft zo’n 130 leden in alle categoriën. Revival is een gezellige vereniging waar toch prestatiegericht gekorfbald wordt.

Natuurlijk staat binnen Revival korfballen boven aan, maar daarnaast worden er nog veel meer activiteiten georganiseerd. Voor extra inkomsten zorgt o.a. de Financiële commissie met de beroemde jaarlijkse rommelmarkt en vele andere acties. Revival’s Activiteiten Commissie (RAC) zorgt voor de nodige feesten en het jaarlijkse Revival Stratenkorfbal Toernooi. Voor de jeugd wordt in de schoolvakanties wat georganiseerd. Bijvoorbeeld met z’n allen naar het zwembad of een spelmiddag in het bos. Verder is er ook nog een slotfeest, schoolkorfbal en soms zelfs een kamp!