Met nog vier wedstrijden te gaan breken er spannende tijden aan voor Revival-1. Nog drie ploegen gaan uitmaken wie er degradeert, nummer zes Revival is er eentje van, maar heeft nog altijd de beste papieren. Met een punt voorsprong op de voorlaatst geklasseerde ploeg en drie punten voorsprong op de laatst geklasseerde club is er nog steeds geen paniek. Maar punten pakken tegen Atlantis, de tegenstander van zaterdag 7 maart, zou wel weer even wat meer lucht geven. Vooral ook omdat Ados en Helios, die bewuste nummers 7 en 8 zaterdag onderling een duel uitvechten. Kortom, na deze ronde weten we heel wat meer. Aanvang is om kwart over zes in de Veluwehal in Barneveld.

Revival-2 neemt het ook op tegen Atlantis, maar hier zijn de zorgen veel minder groot, met een zesde stek en vier punten voorsprong op de voorlaatste ploeg Rohda, zou je toch denken dat dit goed moet gaan? Atlantis is hier de nummer 2 en dus zal het een heel lastige wedstrijd worden, maar wie weet…

Revival-A1 staat nog bovenaan, maar de ploegen onder de A1 hebben minder gespeeld. Daarvan is eentje Spirit-A3 en dat is nu net de tegenstander van zaterdag, dus dat kan lekker spannend worden?