DUKO-1 tegen Revival-1 in de laatste ronde, spannender kan het niet voor de club uit Terschuur.

Deze twee teams zullen zaterdag gaan uitmaken wie er derde wordt, en zich dus handhaaft in de tweede klasse, en wie laatste wordt en twee beslissingswedstrijden gaat spelen om degradatie te ontlopen.

Dat zal naar het zich laat aanzien tegen DWS of Rheko worden, die ook zo’n onderling duel uitvechten. Zover is het nog niet en met de wetenschap dat het eerste duel eindigde in een 14-14 gelijkspel, wijst alles er op dat de vorm van de dag zal bepalen wie zaterdag behoud zal afdwingen en wie nog twee wedstrijden te gaan heeft. Aanvang is om 16:50 in sporthal Triominos te Duiven.

Dus kom ons eerste aanmoedigen!!

Revival-2 gaat naar MIA in Amersfoort. Na de mokerslag van verleden week mag men zich nu herstellen met een completer (?) team tegen MIA dat tweede staat en Reehorst niet meer kan achterhalen. Een wedstrijd waar niets meer op het spel staat, want Revival-2 mag sowieso nog 2 wedstrijden extra gaan spelen op 9 en 16 april om alsnog behoud in de reserve derde klasse veilig te stellen, of niet…