Revival-2 speelt zaterdag de lastige uitwedstijd tegen HKC in Utrecht. Omdat tegen koploper Telstar onlangs ook bijna een heel mooi resultaat werd geboekt, mag 2 zaterdag hopen op een stunt. De terugkeer van Anke Verkerk (buitenland) en Simone ter Rahe (blessure) betekent dat Revival weer wat beter in de dames zit en dat is te merken bij 1 en 2 de laatste weken. Het zelfvertrouwen lijkt te groeien bij de teams!
Het tweede behaalde zaterdag dan ook een dikverdiend punt…

Zaterdag speelt Revival-1 een uitwedstrijd in Zutphen tegen KVZ, de nummer acht en dus laagst geklasseerde ploeg uit de poule. Gemakkelijk zal het niet worden want Revival behaalde slechts twee overwinningen tegen eentje voor KVZ en ook de doelsaldi ontlopen elkaar niet echt veel. De club uit Terschuur staat nog twee punten achter op Rapid dat op de veilige zesde stek bivakkeert en via winst op KVZ zou Revival gelijk kunnen komen, mits Rapid niet weer voor een verrassing zorgt en ook wint. Met nog vier wedstrijden te gaan moet Revival er nog twee of drie winnen om zich veilig te spelen, tegen KVZ moet hoe dan gewonnen worden volgens trainer Bert van Drongelen. Om 19.40 is de aanvang in de Hanzehal. Voor KVZ is het ook alles of niets, winst betekent gelijk komen en nog aanhaken, verlies betekent dat degradatie bijna een feit zou zijn met dan vier punten achterstand op de nummer(s) zeven.