Revival-1 speelt zaterdag haar laatste wedstrijd in en tegen Elburg. Het is de laatste keer dat Albert Kuijsten voor de groep staat, want hij gaat bij het grote Antilopen uit Leusden aan de slag vanaf volgend seizoen. Een grote uitdaging dus en qua niveau een paar stappen omhoog naar de landelijke overgangsklasse.

Verder neemt het team afscheid van Matthijs de Wit die een stap terug zal doen naar het tweede team, om zo ruimte te maken voor vers talent in het selectie team. Ook Fred Lozeman zal het volgend jaar wat rustiger aan gaan doen qua korfbal. Op het veld kan de nieuwe trainer Henk Schimmel uit Warnsveld dan gaan bouwen met een kleine jonge ploeg, op een niveau lager dan het huidige, waar Revival als laatste is geeindigd. Eerst is zaterdag dus de laatste wedstrijd om half vier op het burgemeester Bode sportpark in Elburg. Voor Elburg nog een belangrijke wedstrijd om degradatie te kunnen ontlopen.

Ook Revival-2 speelt bij Elburg haar laatste wedstrijd. Wegens het ontbreken van een aantal vaste krachten in 2 is het goed mogelijk dat hier een aantal mensen uit onze A1 zal meespelen. Gemakkelijk zal het niet worden, want ook 2 heeft alles vrij ruim verloren, maar laten we dit zien als een pittige oefenwedstrijd.