Voordat de veldcompetitie ruim halverwege wordt onderbroken door de zaal variant, krijgt Revival-1 uit Terschuur nog een veldwedstrijd te spelen. Het betreft de eerste return tegen Devinco, want na zeven ronden zijn alle tegenstanders aan de beurt geweest. Helaas heeft de club van trainer Kuijsten geen punten weten te behalen, maar afgelopen zaterdag bleek tegen het niet al te overtuigende Elburg dat het Terschuurse achttal toch wel over kwaliteit en zeker veerkracht beschikt. In de laatste seconden had men het eerste punt kunnen bij schrijven, ware het niet dat ook de allerlaatste schoten over de korf rolden, maar geen doelpunt opleverden. De thuiswedstrijd tegen Devinco ging in september redelijk kansloos verloren met 10-16, zaterdag mag Revival proberen toch revanche te nemen met een goede wedstrijd, aanvang is al om half drie op sportpart de Rielerenk in Deventer.

Daarvoor speelt Revival-2 uiteraard ook tegen Devinco-2 en al om 13:00 uur. Hier ging het afgelopen zaterdag zeker de eerste helft redelijk gelijk op, maar de tweede helft lukte het niet meer zo en liep Elburg toch nog ver uit. Ook hier houden we hoop, het spel zag er, en ziet er wel vaker, helemaal niet slecht uit. Maar een hele wedstrijd volhouden is lastig als er steeds, of vaak dik verloren wordt.