Afgelopen weekend werden we overvallen door een bericht in de Barneveldse Krant waarin, al voor wij dit zelf hebben kunnen doen, onze geweldige opbrengst van de Grote Clubactie is bekend gemaakt.

‘TERSCHUUR Korfbalvereniging Revival uit Terschuur heeft 10.473 euro opgehaald door loten te verkopen voor de Grote Clubactie. Daarmee heeft Revival met afstand het meeste geld ingezameld van in totaal veertien deelnemende clubs uit de gemeente Barneveld. De verenigingen ontvangen tachtig procent van de opbrengst.’

Wauw! Wat zijn we als bestuur weer trots op de vrijwilligers die zich voor deze actie hebben ingezet, alle lotenverkopers (jong en oud) en iedereen die een (super)lot heeft gekocht. Wat we met elkaar bereiken is iedere keer weer bijzonder!

Dit jaar krijgen we maar liefst 8317,32 overgemaakt. We zullen dit geld gaan besteden aan de aankleding rondom de nieuwe velden bij de vervanging van deze. We zullen daarom dit geld nog even in de kluis bewaren. Dit totdat er duidelijkheid is over de herinrichting van het sportpark.

Komt er een sporthal of niet, daarvan is de situering afhankelijk.

Tijdens de duur van de grote clubactie hebben we ook meegedaan aan de Rabo Clubkasactie. Ook de bekendmaking van het opgehaalde bedrag hiervan is ondertussen geweest. Ook hier hebben we een prachtig bedrag ontvangen van de Rabobank, dit namens de leden die ons een warm hart toedragen.

Ik totaal kunnen we rekenen op een bedrag van €1825,- hierbij willen wij alle leden van de Rabobank die op ons hebben gestemd hartelijk danken.