Helaas kunnen we tijdens deze periode waarin we allemaal moeten denken om ieders gezondheid niet korfballen.

Vanaf morgen gaat Bas samen met Laura elke dag een echte Revival challenge voor jullie online zetten. Hier kunnen jullie de hele dag over doen en zo creatief mogelijk insturen.

Voor sommige challenges zullen een korf met bal nodig zijn. Daarom stellen wij graag ons materiaal beschikbaar aan leden van KV. Revival. Zo kunnen jullie allemaal onze mooie sport blijven beoefenen.

Wil je een voetplaat, paal, korf en bal lenen, (of losse delen) dan kun je dit aangeven bij Henk Schimmel via henk.schimmel@addvalueinstruments.com hij zal er dan in overleg voor zorgen dat het materiaal beschikbaar/bij jullie thuis komt. Om zoveel mogelijk leden te kunnen voorzien van materiaal, houden we maximaal 1 set per gezin aan.

Voor degene die per app of mail richting bestuur al een reservering hebben gemaakt n.a.v. Het filmpje van afgelopen zaterdag, krijgen vanzelf via Henk Schimmel bericht, deze zijn dus doorgestuurd.

Heel veel plezier met alle challenges, wij kijken uit naar jullie ingestuurde challenges. En uiteindelijk zijn er mooie prijzen te winnen!

Zet hem op en blijf gezond allemaal!!