Met nog vier wedstrijden te gaan heeft Revival-1 een achterstand van zes punten op de nummer zeven en lijkt degradatie haast niet meer af te wenden. Wel krijgt Revival de drie ploegen nog die direct boven de Terbroekers staan op de ranglijst, dus wie weet. Zaterdag is het echter de gedeelde koploper DOS-WK dat op bezoek komt en mogen er geen wonderen worden verwacht op sportpark Overbeek. Aanvang is zoals gebruikelijk om half vier.

Revival-2 krijgt ook te maken met DOS-WK alleen staat hier DOS op een derde plek zonder uitzicht op de koppositie, dus voor DOS-WK 2 staat er niets meer op het spel. Revival-2 kan nog handhaven maar dan moeten er wel 3 van de vier wedstrijden gewonnen worden nog. Kortom, lekker een wedstrijd spelen en maar kijken hoe dit afloopt… Aanvang hier 14:00 uur.

Na afloop is er sowieso een klein feestje op het veld, omdat de kantine snel sluit ivm met het voetbal feest 60 jarig bestaan.