Revival moet van TOP winnen.
Revival speelt morgen thuis tegen de nummer zes, TOP uit Vroomshoop. Deze ploeg heeft net als Revival, dat zevende staat, acht punten maar nog een wedstrijd meer te spelen. Verliezen betekent dus dat Revival de laatste wedstrijd tegen het sterke Spirit moet winnen om weer op gelijke hoogte te komen en dat dan TOP geen punten meer mag halen uit haar laatste twee wedstrijden. Anders gezegd, verlies betekent bijna zeker een degradatieduel tegen een andere nummer zeven uit een andere poule, die dan ook weer gewonnen moet worden om in de eerste klasse te blijven. Om dit ingewikkelde scenario te voorkomen, moet de ploeg van vertrekkende trainer Schimmel winnen om zo nog uitzicht te houden op rechtstreekse handhaving. Schimmel heeft zaterdag weer een complete ploeg en is vol vertrouwen in een goede afloop, aanvang is om tien voor zeven in de Veluwehal.
Supporters dan maar achter onze ploeg gaan staan!

Revival-2 speelt voorafgaand aan Revival-1 tegen MIA 4 uit Amersfoort. Het wegvallen van Esther van de Brink als ook het leveren van invallers aan het eerste, heeft zijn tol gevraagd en het tweede is wat weggezakt naar de vierde plek, en heeft niets meer te winnen of te verliezen qua promotie of degradatie. De eerste wedstrijd eindigde in een 18-13 overwinning voor MIA 4. Aanvang is om 17.40 uur in Barneveld. Een overwinning is natuurlijk altijd mooi meegenomen, ook als opwarmer voor het eerste…