Informatie voor nieuwe leden

Op deze pagina vind je alle praktische informatie omtrent lid worden van onze mooie club. Besluit je om lid te worden? Vul dan het aanmeldformulier in.

Welkom bij KV Revival!

Wat is KV Revival?

Bij KV Revival beoefenen we de sport korfbal. Hierbij is het de bedoeling dat je de bal in de korf schiet en zorgt dat je tegenstander dat niet doet! Bijzonder aan deze sport is dat zowel jongens als meisjes samen in één team spelen. Dat is de enige sport ter wereld waarbij dat zo is.

Bij korfbal heb je te maken met een veldseizoen en een zaalseizoen. Tijdens het veldseizoen (aug-okt en mrt – jun) spelen we buiten, op Sportpark Overbeek. Dit sportpark met gezellige kantine delen we samen met voetbalvereniging Terschuurse Boys. Tijdens het zaalseizoen (nov – mrt), is onze thuisbasis de Veluwehal in Barneveld. De jongste teams trainen in tijdens het zaalseizoen in de gymzaal aan de Sanderstraat in Terschuur.

Revival is een kleine, hechte vereniging waar we niet alleen korfbal belangrijk vinden, maar ook de gezelligheid er omheen. Zo organiseren we buiten korfbal om leuke activiteiten voor jong en oud, zoals een startbarbecue, Sinterklaas, korfbalkamp en een rommelmarkt waar we met de hele club spullen verkopen. Ook in de schoolvakanties wordt er vaak iets leuks georganiseerd, zoals schaatsen of zwemmen!

De trainingen zijn doorgaans op woensdag en de wedstrijden op zaterdag. De oudere teams trainen naast de woensdag ook op de maandag. Al onze trainers hebben de gedragscode ondertekend.

Wil je wat beter beeld krijgen van onze vereniging? Bekijk dan eens onderstaande video!

Video

Wat moet jij weten als (mogelijk) nieuw lid van Revival? Kijk onderstaande video waarin Bas en Ilse uitleggen wat korfbal is, wat Revival is en wat er nog meer gebeurd binnen de club!

Wat moet ik doen om lid te worden?

Om lid te worden kun je je aanmelden via onderstaand aanmeldformulier. Let op: ben je nog geen 18 jaar? Laat dan één van je ouders het formulier invullen.

Klik hier voor het aanmeldformulier.

Wat kost het om lid te zijn bij KV Revival?

Hieronder volgt een overzicht van de contributie per seizoen. Je wordt lid bij KV Revival voor een heel jaar. Wil je daarna lid blijven? Dan hoef je niets te doen, we verlengen je lidmaatschap elk jaar automatisch. Wil je je uitschrijven? Laat dit dan voor 1 mei weten, anders word je lidmaatschap automatisch verlengd.

De contributie (seizoen 2020 – 2021) is als volgt:

Senioren: € 195,-
Midweek: € 135,-
Junioren: € 115,-
Aspiranten: € 90,-
Pupillen: € 80,-
F2: € 25,-
Mini: € 0,- (worden wel ingeschreven)
Algemeen reserve: € 70,-
Ondersteunend lid: € 25,-

Wat wordt er van mij verwacht als ik lid ben bij KV Revival?

• Er wordt van je verwacht dat je als spelend lid (of als ouder van een spelend lid) meedraait in het vervoerschema, om zo nu en dan te rijden voor trainingen en wedstrijden naar Barneveld tijdens het zaalseizoen.
  • Iedere week worden de shirts meegeven aan een teamlid, om gewassen te worden. Soms ben jij dus aan de beurt om de shirts van het team weer even schoon en fris te maken.
  • Wanneer je lid bent en wedstrijden gaat spelen, krijg je een gesponsord shirt, sporttas en soms een trainingspak in bruikleen. We verwachten dat je hier netjes mee om gaat. We verwachten verder van jou dat je witte sokken, korfbalschoenen en een bordeauxrood broekje (voor de heren) of bordeauxrood rokje (voor de dames) aanschaft. Via onderstaande button kom je op de pagina van Van Duinkerken waar je online KV Revival kleding en korfbalschoenen kunt bestellen. Je kunt ook de winkel bezoeken om te passen. We raden aan om via onderstaande website (met korting) te bestellen, daar is de club ook gelijk bij gebaat! Let op: de enige echte Revival sokken kun je bestellen bij Alex Berkhof (06 10 28 60 95).
  • Klik hier om clubkleding te bestellen
  • KV Revival zou niet kunnen bestaan zonder vrijwilligers. Aangezien vele handen licht werk maken, vragen we iedereen zijn/haar steentje bij te dragen, als lid zelf of als ouder van een jong spelend lid. Een bardienst draaien, meehelpen met activiteiten zoals de jaarlijkse Rommelmarkt of Bingo, een team trainen, financiën regelen, contact houden met de bond, er is van alles te doen! In het aanmeldformulier is daarom ook de vraag opgenomen wat jij zou kunnen betekenen voor KV Revival. Naast dat we niet kunnen bestaan zonder vrijwilligers, zul je merken dat het ook heel gezellig is om bezig te zijn voor de club.
  • Verder verwachten we van jou niets meer dan sportiviteit en gezelligheid!

Mis je informatie of heb je een vraag? Stuur dan gerust een mailtje naar tc@kvrevival.nl.