Maandag avond was het zover K.V. Revival trapt ook af met de start vd Grote club actie.

Doel voor de opbrengst is dit jaar:   Opleiding trainers/ aanschaf  korfbalspelmateriaal

We starten om kwart over 5 met verzamelen in de kantine, en gaan gezellig met de jeugd en ouders  patat eten en lekker drinken.

Na dat iedereen met lekker gesmikkeld heeft vd patat en een volle buik heeft . Is het tijd om groepjes te maken  en iedereen kan op pad met de loten onder de arm.  Elk groepje heeft  een paar straten toegewezen gekregen.

Rond Kwart over 7 komen de eerste kinderen terug van de F1,  deze waren onder leiding van onze trotse voorzitter Jeffrey vd Bunt.  Geweldig om te zien hoe blij de kinderen zijn en  leuk vinden om de loten tegaan verkopen. En dan druppelen de andere groepen ook binnen. We zijn super blij  en trots dat er zoveel belangstelling was vd jeugd om te helpen met het verkopen vd loten.

Alle kinderen hebben nog machtigings boekjes mee gekregen om nog loten teverkopen bij papa mama opa oma buren vrienden kennissen enz.  Zij  ze nog niet bij u geweest spreek een van onze jeugdleden aan die willen u vast nog wel loten verkopen.

We hebben oook dit jaar weer onze mooie superloten ,

dit is een mooie mini sponsoring voor de club,

en de club maakt kans op een Grote Clubfeest twv 5000 euro

De koper ontvangt 50 loten en heeft daarmee en grotere winkans.

de koper kan deze loten ook weggeven aan presoneel relatie of klanten

En de koper mag een mooi stukje over zijn bedrijf op onze site plaatsen.

De loten kosten 150 euro.

voor vragen kunt u terecht bij Alex Berkhof 06-10286095

of mail naar gca@kvrevival.nl