Aantal weken geleden zijn we weer lekker aan de slag gegaan met de Grote Club Actie.

Onze jeugd heeft zich op maandagavond verzameld in de kantine. Eerst lekker patat eten, en daaran lekker de dorpen in om de loten te verkopen. Dat ging erg goed, er werden zelfs Superloten verkocht op die avond door onze toppers.

En onze o zo populaire Superloten vinden ook hun weg ,de meeste zijn ook nog verkocht door onze jeugdleden en zelfs onze mini`s.We kunnen meedelen dat we nu op 28 Superloten zitten.  Daar zijn we als club super trots op. Dat de bedrijven  ons allemaal een warm hart toedragen.

Bent u ook geinterreesd in een mooi Superlot vraag ons ernaar.

We zijn als club erg trots en blij dat onze jeugd zo fanatiek zijn, ga vooral nog zo door . Zo kunnen we ons doel om onze jeugdtrainers nog beter kunnen op leiden bereiken.

voor vragen kunt u mailen naar gca@kvrevival.nl of u kunt terecht bij Julian, Laura Beppie of Alex